söndag 13 september 2015

Bokbyte/Bokförsäljning //Zozzo

Hej!

Snart har redan halva september gått och vi närmar oss Bokmässan (!!!!!) med stora steg :'D

Jag har nydligen gjort en stor bokbeställning samt rensat lite i bokhyllan, och jag tänker att jag nog behöver "göra mig av" med några böcker, då jag behöver mer plats. Anledningen till att jag ger bort just dessa är för att jag nog aldrig kommer läsa dem, eller har läst och inte behöver ha kvar dem eller att jag vill läsa dem på engelska istället hehe ^^ Så jag tänkte om jag hade kunnat ha ett bokbyte eller sälja några av mina böcker under bokmässan.

Jag tänker inte släpa med mig alla böcker dit dock, och därför tänker jag nu lägga upp ett inlägg först så att ni kan höra av er på förväg om ni är intresserade av några böcker, så tar jag med dem ^^ Jag kommer vara där på torsdagen och lördagen, och det är alltså då jag har möjlighet att byta/sälja mina böcker :) Klicka på titeln för att komma till bokens Goodreads-sida!

Dessa böcker säljer/byter jag:
1. Kurt Cobain finns inte mer av Hanna Jedvik (oläst)


2. Genom dina ögon av Stephanie Meyer (oläst)


3. The Evolution of Mara Dyer (Mara Dyer #2) av Michelle Hodkin (oläst)


4. Mitt klimatkatastrofala liv av Saci Lloyd (läst)


5. Saker som aldrig händer av Johanna Lindbäck (oläst)


6. En liten chock av Johanna Lindbäck (oläst)


7. Gone: Övergivna av Michael Grant (oläst)


8. Mitt bultande hjärta av Alf Kjetil Walgermo (oläst)


9. Uppvaknandet (House of Night #8) av P.C. Cast och Kristin Cast (oläst)


10. Vanja och Ville av Mats Wahl (läst)


11. Eld (Cirkeln #2) av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren (oläst)


12. Min pappa är snäll och min mamma är utlänning av Emmy Abrahamson (oläst)



1 kommentar:

  1. Jag har visserligen inte läst första Mara Dyer än, men jag äger den, så jag undrar bara hur mycket du vill ha för tvåan? :) Måste dock fundera över om jag verkligen ska skaffa den när jag inte ens har läst första^^ Det är ju inte som att det är direkt tomt i mina hyllor heller^^

    SvaraRadera